Уроки інформатики 5-і класи


Алгоритм дистанційної роботи
1. Ознайомитись з презентацією до уроку
2. Виконати вправи та завдання до уроку
3. якщо є запитання або щось не зрозуміли, відкрити посилання Форма для запитання, заповнити її та чекати на відповідь.
4. Відзвітувати в коментарях на відповідній сторінці про розглянутий матеріал
         Для встановлення програми Scratch перейдіть за посиланням 1, скачайте програму та встановіть її на свій пристрій.
         Якщо ви не можете встановити програму, то для роботи в середовищі онлайн  на планшеті відкрийте посилання 2, для роботи на телефоні встановіть з Плеймаркета програму
                           Не забудьте змінити мову!!!




Тема уроку
Дата уроку

Тема 4. Алгоритми та програми
21.
    
Інструктаж з БЖД. Виконавці алгоритмів та їхні системи команд. Способи опису алгоритму.
22.
   
Інструктаж з БЖД. Програма. Середовище опису й виконання алгоритмів.
23.  
  
              
                                          
Інструктаж з БЖД. Типи алгоритмів. Лінійні алгоритми.
24.                 
 Інструктаж з БЖД. Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Скретч. Практична робота 6.
25. 

                 
 
Інструктаж з БЖД. Алгоритми з повтореннями. Реалізація циклічних алгоритмів у середовищі Скретч.
26.     

                                 
 
Інструктаж з БЖД Цикли з лічильником.

27.     
                
Інструктаж з БЖД. Цикли з умовою.
28.                    
Інструктаж з БЖД. Складання програм з повтореннями у середовищі Скретч. Практична робота 7.
29.                    
Інструктаж з БЖД. Алгоритми з розгалуженнями.
30.          

  
       
Інструктаж з БЖД. Реалізація алгоритмів з 
розгалуженнями у середовищі Скретч.
31.           
  
       
Інструктаж з БЖД. Реалізація алгоритмів з розгалуженнями та повтореннями у середовищі Скретч. Практична робота 8.
32.                  

Інструктаж з БЖД. Підсумковий урок з теми

33.                    
Інструктаж з БЖД. Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.



Комментариев нет:

Отправить комментарий