Уроки інформатики 9-і класи




Алгоритм дистанційної роботи
1. Ознайомитись з презентацією до уроку
2. Виконати вправи та завдання до уроку
3. Відправити на адресу вказану в електроному щоденнику

 
Тема уроку
Дата
уроку



Тема 8. Комп’ютерна графіка. Векторний графічний редактор

43.              
Інструктаж з БЖД. Поняття комп’ютерної графіки. Кодування графічних даних. Поняття колірної моделі.

44.     
           
Інструктаж з БЖД. Растрові та векторні зображення, їх властивості. Формати файлів растрових та векторних зображень. Переваги і недоліки різних видів графіки.
Додатковий матеріал

45.           
    
Інструктаж з БЖД. Векторний графічний редактор. Засоби векторного графічного редактора. Особливості побудови й опрацювання векторних зображень.

46.         
       
Інструктаж з БЖД. Пр 10. Створення простих векторних зображень.

47.                   

з БЖД. Створення малюнків з кривих і ламаних. Додавання тексту до графічних зображень та його форматування. Групування і вирівнювання об’єктів. Багатошарові зображення, розміщення об’єктів у шарах.

48.            

   
   
 
Інструктаж з БЖД. Пр 11. Створення складених векторних зображень.



49.                
Інструктаж з БЖД. Підсумковий урок з теми

                       

Тема 9. Створення персонального навчального середовища

50.     

   
          
 
Інструктаж з БЖД. Поняття персонального навчального середовища. Хмарні технології.

51.        

   
       
 
Інструктаж з БЖД. Використання офісних веб-програм для створення спільних документів. Синхронізація даних. Організація та планування колективної діяльності.


52.          
    
Інструктаж з БЖД. Використання інтернет-середовищ для створення та публікації документів (текстових, графічних, презентацій тощо). Опитування з використанням онлайн-форм.

53.                
Інструктаж з БЖД. Створення і використання спільних електронних закладок. Канали новин.

54.                
Інструктаж з БЖД. Пр 12. Офісні веб-програми для створення спільних документів. Опитування з використанням онлайн-форм.





 
Тема уроку
Дата
уроку



55.                
Інструктаж з БЖД. Поняття мови розмітки гіпертексту. Етапи створення веб-сайтів.

56.                
Інструктаж з БЖД. Конструювання сайтів. Використання онлайн-систем конструювання сайтів.

57.                
Інструктаж з БЖД. Пр 13. Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем.

58.                
Інструктаж з БЖД. Підсумковий урок з теми 


Тема 10. Розв’язування компетентнісних задач

59.                
Інструктаж з БЖД. Розв’язування компетентнісних задач. Змістовий аналіз формулювання задачі





Оберіть тему своєї роботи та розпочніть її виконувати:
1. Розробіть презентацію - буктрейлер з розповіддю про вашу улюблену книжку. Доберіть текст, зображення, фрагмент відео. 
       (Буктрейлер - короткий відеоролик за мотивами книжки, кліп до книжки,  метою яких є спонукання до читання книжки.)


2.     Підготуйте публікацію (бюлетень) з теми Види екранних мистецтв, жанри кіномистецтва за матеріалами підручника з мистецтва для 9-го класу та додатковими матеріалами з Інтернету.


60.                
Інструктаж з БЖД. Розв’язування компетентнісних задач. Розробка стратегії пошуку інформаційних матеріалів


                              

Завершити роботу над завданням і здати його



61.                
Інструктаж з БЖД. Розв’язування компетентнісних задач. Добір засобів опрацювання даних, опрацювання даних

                                   
Оберіть тему своєї роботи та розпочніть її виконувати:
1. Підготуйте рекламний буклет одного з промислових підприємств вашого краю. Використайте для підготовки матеріали Інтернету.



2. Підготуйте презентацію до уроків фізики 9-го класу Україна — космічна держава. 


62.                
Інструктаж з БЖД. Розв’язування компетентнісних задач. Подання результатів розв’язування задачі


Завершити роботу над завданням і здати його



63.                
Інструктаж з БЖД.  Підсумковий урок з теми




Тема 11.  Виконання колективного навчального проекту з дослідження предметної галузі навчального курсу «Інформатика»

64.                
Інструктаж з БЖД. Вибір теми проекту. Визначення проблеми, теми та завдань проекту; розподіл ролей і планування колективної діяльності.

        Розробіть план навчального проекту, виберіть один з об’єктів дослідження відповідно до мети, засоби опрацювання даних і форму подання результатів та виконайте проект з інформатики:

1. Тема: Тенета Інтернету.
Мета: узагальнити відомості про мережу Інтернет, історію, апаратні засоби мережі, сервіси Інтернету, значення для людини.

2. Тема: Намалюй свою мрію.
Мета: дослідити види комп’ютерної графіки, засоби для побудови зображень різних видів, створити галерею малюнків, розмістивши її на сайті.

3. Тема: Вернісаж моделей.
Мета: представити зразки комп’ютерних моделей об’єктів, що створено з використанням різних програмних засобів.
4. Тема: Галерея діаграм.
Мета: розглянути види діаграм для візуалізації числових даних, створити зразки діаграм засобами середовища програмування.

5. Тема: Чи потрібен автомобілю водій?
Мета: дослідити вплив інформаційних технологій в автомобілебудуванні та перспективи побудови автомобіля, що буде рухатися без людини-водія.

6. Тема: Інформаційне суспільство — розвиток чи занепад?
Мета: з’ясувати позитивні та негативні сторони розвитку сучасного суспільства.
7. Тема: Як бути успішним у суспільстві знань?
Мета: з’ясувати вимоги до компетентностей людини в сучасному суспільстві.


8. Тема: Мої права в соціальних мережах.
Мета: дослідити особливості застосування законодавства про інтелектуальну власність та авторські права під час спілкування в соціальних мережах.



65.                
Інструктаж з БЖД. Добір засобів опрацювання даних. Добір засобів подання результатів навчального проекту.

Завершити роботу над проектом і здати його



66.                
Інструктаж з БЖД. Виконання колективного навчального проекту. Пошук інформаційних матеріалів і їх аналіз

                          
                         НАВЧАЛЬНІ ПРОЕКТИ

        Розробіть план навчального проекту, виберіть один з об’єктів дослідження відповідно до мети, засоби опрацювання даних і форму подання результатів та виконайте проект з інформатики:
9. Тема: Фантастика та Інтернет.
Мета: дослідити виконання передбачень письменників-фантастів у засобах Інтернету.

10. Тема: Що мені загрожує в Інтернеті?
Мета: дослідити ризики, пов’язані з використанням Інтернету.

11. Тема: Сервіси Інтернету: як ми їх використовуємо.
Мета: дослідити популярність сервісів Інтернету серед учнів 9-х класів і з’ясувати причини такої популярності.

12. Тема: Комп'ютер і здоров'я.
Мета: дослідити вплив сучасних комп’ютерів і різноманітних комп’ютерних гаджетів на здоров’я людини, з’ясувати засоби профілактики негативного впливу на здоров’я.

13. Тема: Сім разів відмір, а один раз відріж, або Навіщо потрібно моделювання.
Мета: дослідити роль моделювання в розвитку сучасних технологій.

14. Тема: Павутиння комп'ютерних мереж, або Як навчатися в Інтернеті.
Мета: дослідити та скласти перелік ресурсів Інтернету для навчання учнів 9-х класів.




67.                
Інструктаж з БЖД. Виконання колективного навчального проекту. Створення та опрацювання інформаційної моделі;  аналіз результатів

Завершити роботу над проектом і здати його




Інструктаж з БЖД. Підсумковий урок з теми.  Захист колективного навчального проекту.


69.                


70.                
Інструктаж з БЖД. Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.



Комментариев нет:

Отправить комментарий