Алгоритм дистанційної роботи
1. Ознайомитись з презентацією до уроку2. Виконати вправи та завдання до уроку
3. Відправити на адресу вказану в електроному щоденнику
№
|
Тема уроку
|
Дата
уроку
| ||||
Тема 8. Комп’ютерна графіка. Векторний графічний редактор
| ||||||
43.
|
Інструктаж з БЖД. Поняття комп’ютерної графіки. Кодування графічних даних. Поняття колірної моделі.
| |||||
44.
|
Інструктаж з БЖД. Растрові та векторні зображення, їх властивості. Формати файлів растрових та векторних зображень. Переваги і недоліки різних видів графіки.
|
Додатковий матеріал
| ||||
45.
|
Інструктаж з БЖД. Векторний графічний редактор. Засоби векторного графічного редактора. Особливості побудови й опрацювання векторних зображень.
| |||||
46.
|
Інструктаж з БЖД. Пр 10. Створення простих векторних зображень.
| |||||
47.
| з БЖД. Створення малюнків з кривих і ламаних. Додавання тексту до графічних зображень та його форматування. Групування і вирівнювання об’єктів. Багатошарові зображення, розміщення об’єктів у шарах. | |||||
48.
|
Інструктаж з БЖД. Пр 11. Створення складених векторних зображень.
| |||||
49.
|
Інструктаж з БЖД. Підсумковий урок з теми
| |||||
Тема 9. Створення персонального навчального середовища
| ||||||
50.
|
Інструктаж з БЖД. Поняття персонального навчального середовища. Хмарні технології.
| |||||
51.
|
Інструктаж з БЖД. Використання офісних веб-програм для створення спільних документів. Синхронізація даних. Організація та планування колективної діяльності.
| |||||
52.
|
Інструктаж з БЖД. Використання інтернет-середовищ для створення та публікації документів (текстових, графічних, презентацій тощо). Опитування з використанням онлайн-форм.
| |||||
53.
|
Інструктаж з БЖД. Створення і використання спільних електронних закладок. Канали новин.
| |||||
54.
|
Інструктаж з БЖД. Пр 12. Офісні веб-програми для створення спільних документів. Опитування з використанням онлайн-форм.
| |||||
№
|
Тема уроку
|
Дата
уроку
| |
55.
|
Інструктаж з БЖД. Поняття мови розмітки гіпертексту. Етапи створення веб-сайтів.
| ||
56.
|
Інструктаж з БЖД. Конструювання сайтів. Використання онлайн-систем конструювання сайтів.
| ||
57.
|
Інструктаж з БЖД. Пр 13. Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем.
| ||
58.
|
Інструктаж з БЖД. Підсумковий урок з теми
| ||
Тема 10. Розв’язування компетентнісних задач
| |||
59.
|
Інструктаж з БЖД. Розв’язування компетентнісних задач. Змістовий аналіз формулювання задачі
Оберіть тему своєї роботи та розпочніть її виконувати:
1. Розробіть презентацію - буктрейлер з розповіддю про вашу улюблену книжку. Доберіть текст, зображення, фрагмент відео.
(Буктрейлер - короткий відеоролик за мотивами книжки, кліп до книжки, метою яких є спонукання до читання книжки.)
2. Підготуйте публікацію (бюлетень) з теми Види екранних мистецтв, жанри кіномистецтва за матеріалами підручника з мистецтва для 9-го класу та додатковими матеріалами з Інтернету.
| ||
60.
|
Інструктаж з БЖД. Розв’язування компетентнісних задач. Розробка стратегії пошуку інформаційних матеріалів
Завершити роботу над завданням і здати його | ||
61.
|
Інструктаж з БЖД. Розв’язування компетентнісних задач. Добір засобів опрацювання даних, опрацювання даних
Оберіть тему своєї роботи та розпочніть її виконувати:
1. Підготуйте рекламний буклет одного з промислових підприємств вашого краю. Використайте для підготовки матеріали Інтернету.
2. Підготуйте презентацію до уроків фізики 9-го класу Україна — космічна держава. | ||
62.
|
Інструктаж з БЖД. Розв’язування компетентнісних задач. Подання результатів розв’язування задачі
Завершити роботу над завданням і здати його | ||
63.
|
Інструктаж з БЖД. Підсумковий урок з теми
| ||
Тема 11. Виконання колективного навчального проекту з дослідження предметної галузі навчального курсу «Інформатика»
| |||
64.
|
Інструктаж з БЖД. Вибір теми проекту. Визначення проблеми, теми та завдань проекту; розподіл ролей і планування колективної діяльності.
Розробіть план навчального проекту, виберіть один з об’єктів дослідження відповідно до мети, засоби опрацювання даних і форму подання результатів та виконайте проект з інформатики: 1. Тема: Тенета Інтернету. Мета: узагальнити відомості про мережу Інтернет, історію, апаратні засоби мережі, сервіси Інтернету, значення для людини. 2. Тема: Намалюй свою мрію. Мета: дослідити види комп’ютерної графіки, засоби для побудови зображень різних видів, створити галерею малюнків, розмістивши її на сайті. 3. Тема: Вернісаж моделей. Мета: представити зразки комп’ютерних моделей об’єктів, що створено з використанням різних програмних засобів.
4. Тема: Галерея діаграм.
Мета: розглянути види діаграм для візуалізації числових даних, створити зразки діаграм засобами середовища програмування. 5. Тема: Чи потрібен автомобілю водій? Мета: дослідити вплив інформаційних технологій в автомобілебудуванні та перспективи побудови автомобіля, що буде рухатися без людини-водія. 6. Тема: Інформаційне суспільство — розвиток чи занепад? Мета: з’ясувати позитивні та негативні сторони розвитку сучасного суспільства.
7. Тема: Як бути успішним у суспільстві знань?
Мета: з’ясувати вимоги до компетентностей людини в сучасному суспільстві. 8. Тема: Мої права в соціальних мережах. Мета: дослідити особливості застосування законодавства про інтелектуальну власність та авторські права під час спілкування в соціальних мережах. | ||
65.
|
Інструктаж з БЖД. Добір засобів опрацювання даних. Добір засобів подання результатів навчального проекту.
Завершити роботу над проектом і здати його | ||
66.
|
Інструктаж з БЖД. Виконання колективного навчального проекту. Пошук інформаційних матеріалів і їх аналіз
НАВЧАЛЬНІ ПРОЕКТИ Розробіть план навчального проекту, виберіть один з об’єктів дослідження відповідно до мети, засоби опрацювання даних і форму подання результатів та виконайте проект з інформатики:
9. Тема: Фантастика та Інтернет.
Мета: дослідити виконання передбачень письменників-фантастів у засобах Інтернету. 10. Тема: Що мені загрожує в Інтернеті? Мета: дослідити ризики, пов’язані з використанням Інтернету. 11. Тема: Сервіси Інтернету: як ми їх використовуємо. Мета: дослідити популярність сервісів Інтернету серед учнів 9-х класів і з’ясувати причини такої популярності. 12. Тема: Комп'ютер і здоров'я. Мета: дослідити вплив сучасних комп’ютерів і різноманітних комп’ютерних гаджетів на здоров’я людини, з’ясувати засоби профілактики негативного впливу на здоров’я. 13. Тема: Сім разів відмір, а один раз відріж, або Навіщо потрібно моделювання. Мета: дослідити роль моделювання в розвитку сучасних технологій. 14. Тема: Павутиння комп'ютерних мереж, або Як навчатися в Інтернеті. Мета: дослідити та скласти перелік ресурсів Інтернету для навчання учнів 9-х класів. | ||
67.
|
Інструктаж з БЖД. Виконання колективного навчального проекту. Створення та опрацювання інформаційної моделі; аналіз результатів
Завершити роботу над проектом і здати його | ||
Інструктаж з БЖД. Підсумковий урок з теми. Захист колективного навчального проекту. | |||
69.
| |||
70.
|
Інструктаж з БЖД. Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий